ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

استفاده از نمای چوبی

 نمای چوبی خانه 

ابتدایی ترین و حتی از لحاظ قدمت اولین نقشی که نما در ساختمان دارد حفاظت از عوامل جوی و اقلیمی می باشد. عدم وجود منفذ در ساختمان گرچه جلوی باد، باران، گرما و سرما را می‌گیرد، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم می‌کند.

دلیلی وجود ندارد که تنها از یک نوع ماده ی خاص در ساختار خارجی استفاده کرد. بنابراین چرا مدل های متفاوت را نباید با یکدیگر ترکیب کرد؟ در این هتل از دیوارپوش های چوبی طبیعی در مقابل شیشه ،فلز وبتون استفاده شده است. به کار گیری چوب بر نماهای خارجی فضای دوستانه و گرم تری را به وجود می آورد.

دیوارپوشی نمای خانه های چوبی

مناسب ترین دیوارپوش برای نمای ساختمان

بسیاری از خانه ها به گونه ای طراحی نقاشی شده اند که علاوه بر تناقض با محیط پیرامون نیاز به مراقبت بالایی دارند. انتخاب دیوارپوش های هوازده در نمونه های ساده و جذاب بهترین گزینه به حساب می آید. با این انتخاب دیگر نیازی به مراقبت بالا از دیوارپوش ها نیست و به راحتی مکمل محیط پیرامون می شود .مالک اقامتگاه های حیرت برانگیز براین باور اند تا زیبایی خانه ی خود را در زیبایی طبیعت موثر باشد. استفاده از پنجره های بزرگ در نمای ساختمان و به علاوه استفاده از روکش کاری های چوبی در بنا نشان از احترام به طبیعت است .

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.