ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

حفظ و نگهداری کفپوش ها

مراقبت از کفپوش ها 

میدانید هر وسیله و ابزاری نیازمند مراقبت و نگهداری است. ترموود ها و کفپوش ها از این قضیه مستثنی نیستند. در این بخش میخواهیم در رابطه با نگهداری کفپوش ها نکاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

برای حفاظت از کفپوشها بهتر است از پردازش های مناسب در آن استفاده کنیم. یکی ازمحافظت کننده های مناسب کفپوش ها پردازش با koppers microshades brunnea است که آن را سی سال در برابر حشرات، قارچ وتخریب های موجود در قسمت های خارجی محافظت می کند.هم چنین این پردازش باعث محافظت از رنگ چوب در مدت های طولانی می شود.

چوب مخصوص کفپوش باغچه ها

 

  • کاج اسکاتلندی از شناخته ترین چوب ها است. این چوب تقریبا از مقاومت بالایی برخوردار است واستفاده کردن از آن در کفپوش ها ودر محیط های مختلف آسان است. مغز چوب این گونه به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است این در حالی است که رنگ قسمت خارجی آن کرمی مایل به سفید است.امکان رنگ کردن و جلا دادن این چوب در رنگ های متفاوت امکان پذیر است.
  • شاه بلوط نوع دیگری از چوب هاست که مناسب به کار گیری در روکش کاری فضاهای خارجی است .این چوب علاوه بر داشتن رنگ طلایی زیبا از دوام و استحکام بالایی برخوردار است .استحکام بالای این چوب و امکان برش اشکال متفاوت آن را مناسب ترین گزینه برای کفپوش ها کرده است . چنانچه پوشش های محافظت کننده در برابر اشعه ی ماورای فرابنفش در این چوب ها صورت نپذیرد امکان تغییر رنگ یافتن آن به نقره ای افزایش خواهد یافت.
  • از سویی دیگر شمار زیادی از افراد از گونه چوب های نرم مانند سرو آزاد کانادایی برای کفپوش ها استفاده می کنند .این چوب زیبا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است ولی امکان آسیب دیدگی در آن بالا است. یافتن گونه های متعدد چوب و الصاق آن به یکدیگر هزینه بردار است .اما اگر برخی از این چوب ها مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی متعدد را نداشته باشند به آسانی تخریب می شوند.

 

ترموود

رنگ ترموود 

چوب نمای ساختمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.