ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

استفاده از ترموود در معماری اصفهانی

 استفاده از ترموود در اصفهان

یکی از مهم ترین شهرهای مصرف کننده ی ترموود در ایران اصفهان است.  در شیوه ی معماری  اصفهانی برخلاف پیچیدگی و هندسه قوی طرح های سبک آذری، پلان ها عمدتا ساده، مربع و یا مستطیل اند.امروزه در صنعت ساختمان یکی از مهمترین مصالحی که در بخش های مختلف  بکار می رود و همواره مورد توجه طراحان داخلی  می باشد چوب و فراورده های چوبی می باشد.

 چرا که این چوب ویژگی ها و کاربرد های زیادی را دارا می باشد. چوب ترموها علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشند مقاوم در برابر انواع حشرات و قارچ ها و اشعه uv آفتاب و سازگار با محیط زیست می باشند. شرکت رهاورد چوب تامین کننده انواع ترموود ها و همچنین رنگ ترمووود می باشد. رنگ این نوع چوب ها شرکت رهاورد چوب Jansen محصول کشور آلمان می باشد. این رنگ در دو نوع پایه روغن و پایه آب به فروش می رسد.این رنگ ها از تنوع رنگی بالایی برخوردارند و به همین سبب مشتری قدرت انتخاب بالایی خواهد داشت. این رنگ ها مقاوم در برابر شرایط جوی و بدون مواد نگهدارنده می باشند.‏

خرید و فروش ترموود در اصفهان

مشتریان این نوع چوب ها اغلب نگرانی هایی از جهت کیفیت و ماندگاری این چوب ها دارند. شرکت رهاورد چوب به مشتریان خود تضمین کیفیت محصولات خود را می دهد. متریال های مورد استفاده این شرکت از متریال های درجه اول اروپایی میباشد که برای نمای ساختمان‌ها، کفپوش‌های بیرونی خانه‌ها، کفپوش حیاط، آلاچیق، روف گاردن‌، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. لازم به توضیح است که رهاورد چوب تمامی محصولات خود را گارانتی می نماید و این شرکت ارائه کننده گارانتی 35 ساله تعویض چوب و رنگ چوب می باشد.

چوب نمای ساختمان

روف گاردن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.