ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

سقف های ترموودی

بام پوش های ترموودی

به جرأت می توان گفت در میان بام ساختمان هایی که هر روزه با آن ها مواجه می شویم، سقف های شیروانی همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. ریشه ی ظهور این سقف ها در مناطقی با آب و هوای خاص و با توجه به نیازهای اقلیمی بوده است اما امروزه در هر نوع آب و هوا و اقلیمی به این سقف های زیبا و جذاب بر می خوریم.

برای متعادل سازی دمای داخلی ساختمان بهتر است از عایق های مناسب استفاده کرد. اما مقیاس های عایق سازی بسیاری وجود دارد که با قراردهی در دیوار می توان سرما و گرمای متعادل در فضای منزل به وجود آورد. معمولا سقف شیروانی با گذر هوای راکد و مرطوب از محیط درون به خارج، هوا را متعادل نگه می دارند. در این تکنولوژی مدرن از دیوارپوش های ترمووود استفاده می شود.

ساخت شیروانی های باز با ترموود

دیوارپوش طبیعی ترموودی

این ویلای زیبا در یک دره ی قدیمی در دره ی لیتوانی قرار گرفته است. در این ویلا از از طراحی جامع متناسب با محیط زیست استفاده شده است. در این ویلا نه تنها اندازه ، اشکال و ابعاد دیوارپوش ها مکمل محیط زیست است بلکه از محصولاتی با میزان اندک نقوش کربنی در آن استفاده شده است. استفاده از مواد طبیعی برای به کار گیری در کف پوش ها، دیوارپوش ها و بام ها سبب نیاز اندک به شغل و تخصص های مرتبط به ساخت و ساز می گردد. در ارتباط با این ویلا چوب ترمو با پوشش تمامی سطوح خارجی و ترکیب آن با درخت های پیرامون محیط زیست، ساکنان آن را محافظت می کند.

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

دلایل بالا رفتن قیمت خانه های ترموودی

بالا رفتن قیمت خانه با کف پوش های ترمووودی

 

همه ی مهندسین و کارفرمایان ساخت و ساز تمایل به این دارند که قیمت ساختمانهایشان بالا رود و بیشترین سود را دریافت کنند.

اما یکی از راه هایی که با آن میتوان ارزش خانه و ملک ساخته شده را بالا برد این است که به نمای داخلی و خارجی و مصالحی که در ساخت این قسمت از ملک به کار میرود بها داد.

یکی از امتیازات برجسته برای منازل زیباسازی فضای خارجی آن است. کف پوشی مناسب منازل حتی بیش تر از سرمایه گذاری اولیه ی آن در بالا ببردن ارزش خانه موثر است.
کف پوش های متعدد و به نظر مناسب بسیاری در فروشگاه ها یافت می شوند ولی به محض نصب کردن آن ها مسائل متعددی مانند تاب خوردگی، پوسیدگی و شکستگی به وجود می آید و یا ممکن است به همان میزان زیبا و مناسب به نظر نرسد. دراینصورت هزینه ی تعمیر و مراقبت بر هزینه ی کلی کفپوش ها افزوده خواهد شد. بهترین راهکار انتخاب کفپوش های ساخته شده باچوب ترمو می باشد

کف پوش ترموودی و افزایش ارزش خانه

  دلایل بالا رفتن قیمت خانه با کفپوش های ترموودی

  • کفپوش های ساخته شده با ترمووود به دلیل کیفیت بالایی که دارند نیازی به مراقبت ندارند و مادام العمر ساخته شده اند.
  • کفپوش های با کیفیت به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که راه رفتن با پای برهنه مشکل ساز نخواهد بود.
  • کفپوش های باکیفیت دوام و ارزش خانه را چه به صورت بلندمدت و چه کوتاه مدت افزایش خواهد داد.
  •  با نصب کفپوش ترموود از فضای بیرونی محیط زندگی تان لذت ببرید. این کف پوش ها علاوه بر دوام بالا نیازی به محافظت ندارند.

چوب نمای ساحتمان

چوب نما

رنگ ترموود