ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

همه چیز درباره کفپوش های چوبی

 اجرا و پیاده سازی  کفپوش های چوبی با ترموود

چوب، مصالحی آشناست که همیشه به عنوان کفپوش مورد توجه بوده و هیچ وقت قدیمی نمی شود؛ علاوه بر این گرما و حس صمیمیتی خاص به فضای خانه می بخشد.

ترمووود یا چوب ترمو به چوب هایی گفته می شود که با طی یک فرآیند مشخص، عمده ی خصوصیات منفی چوب را از دست می دهند. از برخی از انواع ترمووود به عنوان کفپوش استفاده می شود.  این کفپوش ها علاوه بر فضاهای داخلی خانه، در فضاهای باز و نیمه باز (مانند تراس) نیز قابل استفاده هستند.

امروزه طیف بسیار وسیعی از انواع کفپوش های چوبی و کفپوش هایی که طرح و ظاهر چوبی دارند در بازار موجود است که این تنوع زیاد فرآیند انتخاب و تصمیم گیری را دشوار می سازد.

چوب ترمووود رتبه ی اول کاربردی درکفپوش ها دارد و مورد علاقه اکثریت افراد است. زیبایی ذاتی و رنگ گرم چوب، زیبایی محیط اطراف را دوچندان می کند. به سبب کارایی بالای چوب های ترمو،  امکان استفاده از آن در طرح، نوع و مدل های متفاوت بی شمار است.

طراحی کفپوش های چند طبقه با ترمووود

 همه چیز درباره ی کفپوش های چند طبقه با ترمووود

با ساخت این مهدکودک بر روی تپه بهتر است کفپوش ها به صورت عمودی کار گذاشته شود تا فضای بازی بر روی سطح آن به وجود آید. در این نمونه ساختار کفپوش های چوبی از طبقه های متعددی که شامل سراشیبی ها، نیمکت ها، پله ها و دیوارها با ظاهر ارگانیک استفاده می شود.

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.