ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

نمای داخلی با ترموود

داشتن خانه ای زیبا خواسته ی هر فرد در جامعه است. خصوصا این خواسته در خانم ها به طور ویژه تری نمایان است. مصالح زیادی برای زیباسازی نمای داخلی ساختمان به کار میرود که چوب ها همیشه یکی ز مدرن ترین و به روزترین این ابزار ها هستند.

اما در سالیان اخیر چوب های معمولی جای خود را به چوب ترمووها دادند که نظر متخصصین و مهندسین طراح را بسیاربه خود جلب کرد.

در همین راستا مقاله ای گرد آوری شده که به شناخت ترموودها در نمای داخلی ساختمان به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد .

چوب نه تنها یک ماده ی اساسی به کار گرفته شده در ساخت و ساز است بلکه یک جز همیشه مدرن در طراحی داخلی به شمار می آید.چوب گرمای غیر قابل از دست رفتنی خاصی به محیط می بخشد.
زمانی که ترمووود در طراحی داخلی منزل به کار برده می شود فاکتورهای زیر را باید در نظرگرفت

 طراحی داخلی با ترموود 

 طراحی داخلی با ترموود 

اول ازهمه به هدف از چیدمان و طراحی داخلی باید مشخص شود.طراحی های داخلی شامل مواردزیر است:

  • طراحی صنعتی : این نوع طراحی با ظاهر تکامل یافته ی شرابی زمخت شناخته می شوند.ظاهر آنتیک تیره ی زیبا از مشخصه های مهم این مدل محسوب می شود.رنگ های خوش رنگ بااجزای درهم در این نوع طراحی به خوبی عمل می کند.این طراحی نیز به مدل فرانسوی رنگ و رفته ویا بوهمی تغییر می یابد.
  • خانه های روستایی:این مدل به نمونه ی ساده ی مدرن شناخته شده است.وجود اجزای پریشان در این نمونه طبیعی است اما به روشنایی بیشترازعمق اهمیت داده شده است.این طراحی به آسانی به دید دریایی با دکور اضافی مبدل می شود.
  • طراحی شهری مدرن:این طراحی با شیروانی های بلند مدرن هم ردیف اند.در این نمونه ساده ترین طرح ها با مدرنیته برای به وجود آوردن ظاهر فریبنده ترکیب می شوند.براقیت کلی این نوع طراحی با دکور موجود برای به وجود آوردن حس انسانیت مهم است.
  • مدرنیته ی قرون وسطا:این نوع طراحی یکی از رایج ترین دیدها در قرن سی و شصت است که هم اکنون نیز در برخی موارد مورد استفاده قرار می گیرد.این طراحی شامل نمونه های کلاسیک است که تمرکز خود را بر عملکرد نهایی قرار داده است.هم چنین از خطوط زیبا واشکال هندسی در این طراحی استفاده می شود.
    همانطور که گفته شد انواع متعددی از طراحی های داخلی وجود دارد.در زمان انتخاب نوع طراحی به انتخاب گونه ی چوب و لوازم متناسب با فضای داخلی دقت کنید تا بر هم منطبق باشند.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.