ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

آلاچیق ترموودی

 چوب مناسب برای آلاچیق

آلاچیق یکی از فضاهای بسیار خاص برای داشتن یک وعده ی صبحانه یاعصرانه ی خاص است.

اکثر افراد برای خانه های ویلایی و یا باغ های خود تمایل به ساخت آلاچیق دارند. اما در ساخت این فضای زیبا انتخاب کردن چوب مناسب برای سایبان ومحیط کلی یکی از مهم ترین پرامتر ها در بالابرد کیفیت و زیبایی می باید.

اغلب مشتری ها تمایل دارند هزینه کمتری برای چوب آلاچیق بپردازند ولی نباید این نکته را فراموش کرد ، آلاچیق در فضای خارجی میباشد و در معرض مستقیم گرما ، سرما ، باران یا برف میباشد پس استفاده از انواع چوب های ارزان قیمت که هیچگونه فرآوری روی آن ها انجام نشده و در بازار به وفور یافت میشود کاری کاملا بی ارزش است.

چوب معمولی با گذر چندین ماه ترک میخورند و دچار تغییر در رنگ میشوند یا تحت تاثیر حملات انواع آفت قرار میگیرند و نهایت یکی دوسالی دوام میاورند.

بهترین نوع چوب برای ساخت آلاچیق ،ترموود می باشد.

ساخت آلاچیق با چوب ترمو

 چراساخت آلاچیق با ترمووود

چوب ترمو گزینه ای ایده آل برای ساخت نمای ساختمان میباشد و بخاطر عدم استفاده مواد شیمیایی در مراحل تولیدی آن هیچ بوی ناخوشایند و آزار دهنده ای ندارد برعکس عطر طبیعی چوب را در محیط پخش میکند.

از امتیازات مهم ترمووود این است که هنگام فرآوردی تمام مواد غذایی و قندی موجود در آن که عامل اصلی جذب آفات و موریانه و…. است از بین رفته و دیگر دچار پوسیدگی براثر حمله آفت نخواهد شد.

از مهمترین مزیت های دیگر چوب ترمو پایداری در اندازه و ظاهر آن است. از آنجایی که ترمووود جذب آب خیلی کمی دارد در برابر بارندگی متورم نمیشود و ابعادش زیاد نمیگردد. چوب ترمو سبک است و کار کردن با آن خیلی ساده میباشد و رنگ طلایی آن ظاهری زیبا به فضایتان میدهد.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.