ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

کسب و کار با ترموود

 علت رونق بازار دیوار پوش ترموود

در مقاله های قبل خواندید که ترموود چه ویژگی هایی دارد، چگونه میتوان از ترموود استفاده کرد و کاربرد اصلی این سازه در کدام صنایع بیشتر است.

اما در ادامه ی این مقاله با نکاتی در رابطه بازار این محصول و کسب و کارهای مربوط به این محصول آشنا خواهید شد.

اگرچه بازار تجاری دیوارپوش ترموود از دهه ها قبل در اروپا رواج یافته بود ولی در بازار جهانی آمریکا و کانادا یک تازه وارد محسوب می شد.

بسیاری از دلالان وساختمان سازان اطلاعاتی درباره ی این نوع دیوارپوش ها ندارند اما افرادی که ازاین تجهیزات استفاده کرده اند، مصاحبه ای نامفهوم درباره ی آن ارائه کرده اند.

سندی جنسن مدیر فروش یکی از صنایع در لس آنجلس یکی از این افراد مورد مصاحبه در لس آنجلس بود .وی برند تجاری یکی از دیوارپوش های ترمووود از جنس در خت زبان گنجشک را داشت .:بیش از بیست سال نماینده ی فروش چوب ها بوده ام .

وی گفت :”درطول این دوره هیچ گونه چوبی را ندیدم که از بسیاری از جوانب مانند رنگ ،ماندگاری ،دوام و…با این نوع چوب قابل قیاس باشند.در طی سه سال فروش محصولات هیچ گونه جنس مرجوعی نداشته ایم.

این دیوارپوش ها را معماران در فضاهای لوکس خانه ها قرارداده اند.جنسون اشاره کرد در سال گذشته این دیوارپوش ها به بیش از سی پروژه با نتایچ مطلوب به فروش رسیده است.

مهم ترین مزیت ساخت دیوار پوش ترموود

یکی از نقاط قوت ترمو وود مقاومت بالای آن در برابر هر گونه پوسیدگی و عدم وجود مواد سمی در ساختار آن است.در پردازش این چوب ها از هیچ گونه ماده ی شیمیایی استفاده نمی شود.

درعوض چوب ها در کوره ای با دمای چهارصد درجه ی سانتی گراد برای چندین ساعت قرار می گیرند.به سبب بالا بودن دما در کوره و امکان احتراق چوب هوا به فضای داخلی چوب وارد می شود وبخار آب جایگزین آن می شود.

فرانکی جیمز متخصص در محصولات ترموود گفت: درصورتی که قسمت خارجی چوب زودتر از قسمت داخلی آن خشک شود امکان شکنندگی آن بیشتر خواهد شد.بخار آب به یکنواخت خشک شدن چوب و جلوگیری از شکنندگی آن کمک می کند.
سایر تولیدکنندگان نیز از همین روش مشابه استفاده می کنند.

ترمووود

روف گاردن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.