ترموود

همه چیز درباره ترموود

ترموود

همه چیز درباره ترموود

کاربرد ترموود در محیط های مرطوب

 مزایای استفاده از ترمو وود در محیط های مرطوب

همانطور که میدانید از چوب ها و وسایل چوبی در محیط های گوناگونی استفاده میشود . یکی از کاربرد های چوب ها در محیط های رطوب است. در این محیط ها که اکثرا شامل فضاهایی همچون سونای تر و..... می باشد چوب ها به عنوان بخش اعظمی از فضا استفاده میشوند.

خواص فیزیکی و شیمیایی ترمووود در دماهای بالاتر از 150 درجه به طور کامل تغییر خواهد کرد. در پروسه حرارت دهی رنگ چوب تغییر می کند و این مورد به آسانی انجام می شود و تغییرات رنگ نشان دهنده همه دگرگونی هایی است که در خواص چوب نسبت به نسخه حرارت ندیده به وجود آمده است. این نوع فرآوری باعث حداقل شدن تورم و یا انقباضات در چوب شده و رطوبت آن را متعادل می کند همچنین حرارت بالا باعث می شود چوب در برابر پوسیدگی و عوامل قارچی مقاوم شود. این نوع فرآوری چوب در صنعت، فرصت های بی بدیلی ایجاد کرده که یکی از آنها این است که چوب هایی که در حالت عادی ارزش تجاری خاصی ندارند، می توان مورد استفاده قرار داد.

 شیوه ی کاربرد ترموود در محیط های مرطوب 

به دلیل عایق بودن در برابر حرارت ترموود یک گزینه مناسب جهت استفاده در مناطق گرم و مرطوب است همچنین در زمینه بهداشتی در سطح بسیار مطلوبی قرار می گیرد و این نکته که در تهیه و فرآوری این چوب از هیچ گونه مواد شیمیای استفاده نمی شود این محصول را به عنوان یک محصول دوستدار محیط زیست معرفی می کنند.

چوب نمای ساختمان

روف گاردن 

رنگ ترموود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.